Zamieszczone przez piotrekwawa
Wydaj 540 tys. zł i zostań mistrzem Polski
Zwiń
X
-
Wydaj 540 tys. zł i zostań mistrzem Polski
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEMTagi: Brak
-
-
Wydaj 540 tys. zł i zostań mistrzem Polski
Dotychczasowy rekord Polski w wyścigach równoległych na dystanie 1/4 mili wynosi 9,36 s. Masz szansę być szybszy! Rozbij skarbonkę i zadzwoń pod amerykański numer 407-277-8423, gdzie uzyskasz informację jak za kwotę 540 tys. zł stać się posiadaczem auta potrafiącego przejechać ćwierć mili w 6,4 s!
Firma Titan Motorsports z USA oferuje na swojej stronie (www.titanmotorsports.com/timococebsa.html) Toyote Suprę po ekstremalnym tuningu. Z oryginalnej karoserii nie pozostało nic - obecne nadwozie to kawałek włókna szklanego przypominający Toyotę Celikę. W silniki przerobiono dosłownie wszystko. Trudno nawet oszacować moc tego auta. Można się domyślać, że silnik generuje około 2000 KM.
Jeżeli zakupicie to auto, macie wielkie szanse wygrać Mistrzostwa Polski w Wyścigach Równoległych, organizowane przez Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego (www.sss.org.pl). Najszybsze dotychczas na krajowych zawodach auto - GMC Typhoon Marcina Blautha o mocy 1234 KM (team.vtg.pl/samochody.html) osiągneło czas 9,36 s. Oferowana Supra jest znacznie szybsza. Niestety osiągnięcie w Polsce wyniku na poziomie 6,4 s jest niemożliwe - brakuje profesjonalnego toru do wyścigów równoległych, tak zwanego dragstripu, którego specjalna nawierzchnia pozwala na uzyskiwanie odpowiedniej przyczepności kół. W naszych warunkach, gdy wyścigi odbywają się najczęściej na betonowych lotniskach, wiele najmocniejszych aut zamiast jechać do przodu "pali gumę", nie mogąc złapać odpowiedniej przyczepności.
Jednak jeżeli ktoś dysponuje odpowiednią gotówką, to polecam kupno Supry od Titan Motors. Wrażenia z jazdy są podobno porównywalne do startu rakiety kosmicznej...
[autokrata.pl - link] by howard7Załączone plikisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
-
-
Zamieszczone przez Staszek20vtKupiona, a howard7, przykro mi bardzo, ale Twoją ofertę przebiłem :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech teraz chcę tam wstawić jakiegoś ekonomicznego diesla... :twisted: 8)saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz